نیاز به دوست
LOVE

هنوز نمیدانم از شروع دوستی با او چقدر از راه را پیموده ام

و تا چه میزان در مسیر سعادت و کمال پیشرفته ام .

همین قدر میدانم که دشت ها وکوه هایی را درنور دیده و از

آنجا که بودم بسیار فاصله گرفته ام .

پیش از این نمیتوانستم حدس بزنم که این دوستی این همه

خیر و برکت داشته باشد . با او خود را شناختم و با یاری اودر

اصلاح خود کوشیدم  بر پا های  خود ایستادم گام برداشتم

پیش رفتم و اینک نهال حیات و امید در وجودم جوانه زده و

شکوفا شده است .


نظرات شما عزیزان:

علي
ساعت22:00---26 آبان 1390
براي شما
من 2 روز از وب را ساختم 2 برابر شما بازديد دارم
ناراحت نشو بيا وب من كد رو بردار تو قسمت تنظيمات وبلاگ قسمت اسکریپت های اختصاصی بزار تا در روز 50 60 تا باز ديد داشته باشي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 26 آبان 1390برچسب:, :: 20:59 ::  نويسنده : nadia

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان hoolywood و آدرس nadiaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 51
بازدید کل : 24208
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1